מה זה ADL

מה זה ADL ואיך הוא משפיע על הביטוח הסיעודי

שתפו את העמוד:

מה זה ADL

מושג זה הינו מושג חשוב הקשור לביטוח סיעודי. בכדי שאדם סיעודי (או משפחתו) יבקש לתבוע את פוליסת ביטוח הסיעוד עליו לדעת לענות מה זה ADL ובאיזה מצב הוא נמצא לפי הגדרה זו.

ADL – Activities of Daily Living: הינה הדרך לקבוע את חומרת הליקוי הפיזי והמנטלי של הקשיש / או החולה ובאמצעות כך לקבוע את אופי ורמת התפקוד שלו. 

מבחן זה חשוב במיוחד מאחר והוא קובע פעמים רבות האם יקבל המבוטח פיצוי עבור פוליסת הסיעוד שלו או לא והאם יהיה זכאי לקבל אישור להעסקת עובד זר (מטפל/ת) ועוד.

מבחן תלות ADL

מבחן הערכת תלות החולה באדם אחר שיטפל בו. בדיקה זו בודקת את התפקוד היומיומי שנראים לאנשים בריאים כמובנים מאליהם אך לחולים מסוימים נראים כמטלות בלתי אפשריות. הבדיקה מתבצעת על ידי אנשי רפואה מוסמכים כמו אחות, רופא גריאטרי או פיזיותרפיסט.

קבלו הצעת מחיר לביטוח סיעודי
חושבים היום על המחר. פוליסת סיעוד מאפשרת פיצוי שיסייע לשלם הוצאות למוסד סיעודי, תשלום למטפל/ת, תרופות ועוד. למדו עוד היום על פוליסות ביטוח הסיעוד שלנו.

משמעות ADL על ביטוח סיעודי

כל אדם שמבין מה זה ADL ומה המשמעות של מבחן זה חייב לחשוב על הצורך שלו ברכישת ביטוח סיעודי שכן חולה במצב סיעודי עלול לגרום למשפחתו הוצאה של 10,000-20,000 ₪ (תלוי ברמת המחיה). 

בשנים האחרונות אנו רואים עליה חדה במצבים סיעודיים שנמשכים לתקופה ארוכה (חולים סיעודיים מאריכים בתוחלת החיים) כל זאת לאור התפתחות המדע והרפואה המודרנית שאפשרו לחיות במצב סיעודי שנים ארוכות.

סוכנות הביטוח שלנו מתמחה במתן פתרונות בביטוח סיעודי פרטי. השאירו פרטיכם ונשמח לסייע לכם בכל אשר תזדקקו.

מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר לביטוח סיעודי

אנחנו תמיד זמינים כדי לעזור לך בצורה הטובה ביותר שאנחנו יכולים.

שתפו את העמוד:
ביטוח סיעודי - אנגלמן ובניו סוכנות לביטוח
ביטוח סיעודי - אנגלמן ובניו סוכנות לביטוח

אצלנו בסוכנות הביטוח אנגלמן, תוכלו למצוא את המענה הביטוחי הטוב ביותר במסגרת ביטוח סיעודי פרטי. לייעוץ ביטוחי מורחב בנושא צרו איתנו קשר עוד היום.

הצעת מחיר לביטוח סיעודי
מבחן ה- ADL מהווה תנאי בסיסי להכרה במימוש הביטוח הסיעודי. בחברות הביטוח השונות בישראל ישנם התייחסות והחמרה שונה להגדרה זו. צרו קשר עם המומחים שלנו בסיוע למציאת פוליסה עם מלוא הזכויות.
דילוג לתוכן