רופא עד הבית

רופא עד הבית

שתפו את העמוד:

נמאס לכם להידחף בין התורים? קשה לכם להגיע לקופת החולים? אתם לא היחידים. אנו מזמינים אתכם להצטרף לשירות רופא עד הבית הכולל שירות רופא און ליין ובטלפון וכן שירות פינוי באמבולנס.

שירות רופא עד הבית ורפואה אישית בהזמנה

אנו באנגלמן ביטוח מצעים לכם כתב שירות מהפכני בתחום הרפואה הפרטית שנותן לכם את הבאים:
בשורות הבאות ריכזנו את כל המידע שצריך להכיר על שירות רופא עד הבית

שירות רופא עד הבית

רוב שירותי הרפואה בישראל הינם בחינם, זאת בדיוק הסיבה שיש לעיתים לחצים גבוהים על המרפאות של קופות החולים. החולים נדרשים לקבוע תורים מאוד מאוחרים כאשר הבעיה שלהם היא מידית או לחלופין הם בוחרים להגיע לקופת החולים ולנסות להידחף בין התורים. 

דבר זה מהוה חלום בלהות של אלפי ישראלים בכל יום, שכן לרוב הביקור אצל הרופא הוא קשה ולא נעים היות והאדם המבקש טיפול הינו בד"כ חולה וחלש פיזית.

שירות רופא עד הבית הינו שירות משלים לביטוח בריאות פרטי. זהו כתב שירות שניתן על ידי חברה חיצונית. השירות מקנה לכם אפשרות להתקשר ולהזמין רופא 24/7 – בכפוף לכתב השירות.

קבלו הצעת מחיר לשירות - רופא עד הבית
במסגרת השירות, תמורת דמי מנויי חודשיים תוכלו לקבל שירותי רפואה פרטיים הכוללים בין היתר הזמנת רופא פרטי עד הבית, יעוץ און ליין ועוד.

שירות רפואי בלילה

באמצעות כתב השירות הרפואי תוכלו להתקשר למוקד ספק השירות. המוקד זמין 24 שעות ביממה ובכל ימות השנה, למעט ביום כיפור.

המוקד הרפואי ייתן לכם מענה באופן הבא:

רופא און ליין

ידע זה כוח! לפעמים יש לנו שאלה רפואית בעניין מסוים אבל המחשבה על להיכנס לרכב, לעמוד בפקקים ולהמתין לפגישה עם הרופא קופת החולים פשוט גורמת לנו לוותר על הרעיון. באמצעות השירות הרפואי תוכלו להתקשר לקבלת יעוץ רופא כללי בכל שעות היממה וללא הגבלה.

באמצעות יעוץ רפואי בטלפון ניתן לקבל:

שירות פינוי באמבולנס

כיום לכל אחד בישראל יש אפשרות להזמין אמבולנס מבלי לחכות ללא צורך באישור רופא. במקרה ואדם הגיע לבית חולים באמצעות האמבולנס שהזמין ולבסוף הוחלט שלא לאשפז אותו הוא יאלץ לשלם פעמיים – גם על המיון וגם על האמבולנס.

בכתב שירות "רופא עד הבית" – אם הגיע אליכם רופא עד הבית או שקיבלתם יעוץ טלפוני מרופא והוא ממליץ על פינוי באמבולנס – יחשב הדבר כהפניית רופא לכל דבר ועניין ותחסכו את עלויות האמבולנס והמיון (עלויות של מעל 700 ₪) גם אם לא אושפזתם!

הצטרפו לשירות הרפואי מהמובילים בישראל

סוכנות ביטוח אנגלמן מובילים בענף ביטוחי הבריאות ופעילים בתחום למעלה מ-60 שנה. שירות זה הוא חובה לכל בית בישראל ובייחוד לבית עם הרבה נפשות שכן השירות הוא לפי כתובת ולא לפי ת.ז. פנו אלינו עוד היום ותופתעו לגלות מהו מחיר השירות.

ט.ל.ח. כפוף לתנאי כתב השירות.

שאלות ותשובות

  • אנשים חולים או מוגבלים המתקשים בלצאת מהבית.
  • אנשים הסובלים ממחלות כרוניות מגבילות.
  • אנשים שלא יכולים לחכות בתורים הצפופים של קופת חולים.
  • אנשים שנמנעים מלהגיע למקומות עם אנשים חולים מחשש להדבקות.
  • הורים לילדים קטנים.
  • קשישים המרותקים לבתיהם.
  • אנשים המבקשים התייעצויות קטנות שאינן מחייבות פגישה עם רופא

ידוע הוא כי קבוצות הסיכון לחלות או להיפגע חלילה מתאונה בבית, הם ילדים קטנים וקשישים, שני קהלים שזקוקים לליווי והנחייה כדי לטפל בעצמם. גם אם מדובר בהורה קשיש עם מטפלת, חשוב לעשות כתב שירות רפואי של הזמנת רופא הביתה, במידה וקורה חלילה משהו חריג ויש צורך להיוועץ עם רופא שיחליט בהמשך מהו הטיפול הדרוש ולעיתים למנוע נסיעות מיותרות לחדר המיון.

הורים לילדים קטנים נתקלים בבעיה, כאשר ילד שלהם חלש שלא בטוב והם לא יכולים לצאת אתו לרופא ולהזניח את שאר הילדים. לכן- ביטוח בריאות שכולל שירות של רופא עד הבית או הזמנת רופא הביתה זה בדיוק מה שאתם חייבים לילדים שלכם ולהורים שלכם.

רכישת מנוי זה מומלצת לכל המשפחה ובמיוחד לאנשים בעלי חולי או מגבלה רפואית המגבילה מהם את היכולת להגיע לרופאי הקופה שלהם בקלות. שירות רופא און ליין או עד הבית הוא שירות שכל אדם בישראל חייב שיהיה לו. אומנם ביטוח בריאות פרטי מכסה סוגיות חשובות אבל, שירות כזה שמקל על אנשים מוגבלים או חולים להיפגש או להיוועץ עם רופא, כדי להיות בפיקוח וביקורת על מצבם הבריאותי מאפשר שיפור באיכות החיים.

מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר לשירות רופא עד הבית

אנחנו תמיד זמינים כדי לעזור לך בצורה הטובה ביותר שאנחנו יכולים.

שתפו את העמוד:
ביטוח בריאות - סוכנות אנגלמן
ביטוח בריאות - סוכנות אנגלמן

סוכנות הביטוח שלנו – אנגלמן ובניו סוכנות לביטוח קיימת משנת 1951. אנחנו מתמחים בביטוחי בריאות פרטיים הכוללים: בדיקות וייעוץ עם רופאים מומחים, כיסוי תרופות שלא בסל הבריאות, כיסוי ניתוחים, כיסוי השתלות ושירותי רפואה נוספים. פנו אלינו ונשמח לסייע לכם בהגנה על משפחתכם.

רופא עד הבית ורפואה און-ליין
מעוניינים באפשרות להזמין רופא הביתה או להתייעץ בכל שעה ביום? צרו קשר עם מומחי הבריאות שלנו לקבלת הצעת מחיר לביטוח בריאות הכולל שירותי רפואה אונליין
דילוג לתוכן