אחריות למוצרי חשמל – מה מקבלים במסגרת תעודת האחריות?

כאשר אנו רוכשים מוצר חשמלי חדש לביתנו איננו יכולים להבטיח את תקינותו. בשביל למנוע מצב בו נקנה מכשיר חשמלי לא תקין חל חוק המגן על הציבור – תקנות הגנת הצרכן.
שתפו את העמוד:

אחריות למוצרי חשמל

חוק זה עודכן בשנת 2006 ומסדיר את ההתחייבויות של היבואן מול רוכש המוצר. התקנות מחייבות את היבואן לספק חלפים מקוריים וחדשים, מסדירים את משך זמן ההמתנה של הלקוח לקבלת שירות, מגדיר מתי יוחלף המוצר או הרכיבים האלקטרוניים ועוד. כל זאת בשביל לשמור על אינטרס הציבור.

מה כולל כיסוי של אחריות למוצרי חשמל שמקבלים מהיבואן?

למעשה מדובר בתעודת אחריות שמחויבת על פי חוק. לפי תקנות הגנת הצרכן – היצרן או יבואן המוצר האלקטרוני מחויב במשך שנה אחת לספק שירות תיקונים או להחליף רכיבים פגומים  למוצרי אלקטרוניקה אשר נמכרו ללקוח וערכם מעל לשווי 150 ₪. בתוך הגדרת החוק מצויין שכל רוכש מכשיר יהנה מכיסוי האחריות מרגע שקיבל לידו את המוצר.
מה לגבי הרחבת אחריות למוצרי חשמל המציעים היבואנים?

ברוב המקרים, תוכלו לפעול להרחבת תקופת האחריות הניתנת לכם על ידי היצרן / משווק המוצר, אך העלות בה תדרשו עבור הרחבת האחריות גבוהה במיוחד ועלולה להיות לא כדאית הן בהיבט הכלכלי והן מבחינת טיב הכיסוי עבורכם.

בנוסף חשוב לדעת שישנם יבואנים המספקים הרחבת אחריות עם תנאים נחותים מעל לשנה הראשונה. עליכם לשים לב לאותיות הקטנות מאחר ופעמים רבות מופיעות עליות לא צפויות כמו של "דמי הזמנת טכנאי" או גביה עבור רכיבים אלקטרונים פגומים וכד'.

לקבלת הצעת מחיר לביטוח מוצרי חשמל
עלות תיקונים לקלקול מוצרי החשמל הבייתיים יכולה להגיע לסכומים גבוהים מאוד. הגיע הזמן להגן על מכשירי החשמל היקרים בביתכם באמצעות כתב השירות המוביל בישראל.

הפתרון – כתב שירות לתיקון מוצרי חשמל על ידי חברת תיקונים

כתב שירות לתיקון מוצרי חשמל מהווה למעשה חלופה ראויה לאחריות למוצרי חשמל שמספק היבואן ולאחר תום תעודת האחריות ובתוך כך, הכיסוי של כתב השירות יעניק לכם למעשה אחריות מורחבת למכשירי החשמל השונים אותם רכשתם במיטב כספכם.

עד ליום ה-1.7.2016,היה ניתן לרכוש "ביטוח למוצרי החשמל הביתיים" במסגרת ביטוח דירה. עם החלת שינוי הרגולציה אותם קבעה המפקחת על הביטוח בתאריך הנקוב לעיל, חברות הביטוח השונות אינן יכולות להציע שירות תיקונים למוצרי החשמל הביתיים. 

הכיסוי הביטוחי שנותר למוצרי החשמל הוא למקרים בהם הם נגנבו משטח הדירה, ניזקו בשריפה, נזק טבע ונזק לא צפוי שאינו מקורו בבלאי. כפועל יוצא מכך, הדרך היחידה העומדת לרשותכם למטרות קבלת אחריות מורחבת לצרכי תיקון מכשירי חשמל ביתיים תקולים היא באמצעות כתב שירות המספק אחריות למוצרי חשמל.

אצלנו בסוכנות הביטוח אנגלמן, תוכלו להבטיח לעצמכם את הפתרון הביטוחי המורחב, המקיף והנכון ביותר למטרות הרחבת אחריות למוצרי חשמל. פתרון זה מוענק לכם במסגרת כתב שירות לתיקון מוצרי חשמל ביתיים. כתב שירות זה כולל בתוכו רשימה של 13 מוצרים חשמליים בהם נעשה שימוש נפוץ בכל בית מגורים.

כתב השירות כולל ביו היתר שירות תיקונים מקצועי, איסוף המכשיר מביתכם לצורך תיקונו במעבדת שירות, הגעה של טכנאי לביתכם לצורך תיקון המוצר במקום, החלפת רכיבים אלקטרוניים נחוצים, מוקד טלפוני העומד לרשותכם לאורך כל תקופת השירות ועוד.

עשו לנו לייק:
שתפו את העמוד:

הרשמו לעדכוני הסוכנות!

הרשמו לחדשות הסוכנות ותשארו מעודכנים בכל מידע מקצועי חדש שיוצא.

דילוג לתוכן