נזק למכשירי חשמל בחורף – האם הביטוח מכסה?

נזק למכשירי חשמל בחורף
החורף כבר כאן וזה הזמן לדעת יותר על תקלות החשמל האופייניות לחודשי החורף והנזק שהם גורמים למכשירי החשמל. האם ביטוח הדירה מכסה קצר חשמלי או הפסקת חשמל.? כיצד לשמור על מוצרי החשמל היקרים?
שתפו את העמוד:

תקלות של מכשירי חשמל נפוצות בחורף הישראלי

חודשי החורף מביאים איתם תופעות טבע שגרתיות ולא שגרתיות העלולות להוביל בין היתר לקפיצות חשמל והפסקות חשמל מרובות, כאשר כל נפילת מתח בזרם החשמל עלולה להסב נזקים שונים למכשירי החשמל הביתיים.

בנוסף להפסקות החשמל המרובות המאפיינות את חודשי החורף הישראלי, אתם עלולים למצוא את עצמכם ניזוקים כתוצאה ממכת ברק הפוגעת ישירות בארון החשמל הסמוך למקום מגוריכם. במקרים אלו, הפסקת החשמל תיארך זמן ממושך וכתוצאה מעוצמת הפגיעה כל מוצרי החשמל הביתיים עלולים להינזק עד כדי מצב בו תדרשו להחליף את רוב מכשירי החשמל המצויים בביתכם.

 

גם במקרים בהם עוצמת מכת הברק איננה מובילה להרס המכשיר החשמלי, אתם עלולים למצוא את עצמכם ניזוקים בעקבותיה, כגון מקרים בהם הפסקת חשמל הנגרמת מפגיעת ברק או מכל סיבה שהיא אחרת, מכבה באופן מיידי את המחשב כאשר כל החומר המצוי בתוכו עלול להימחק ולא לעלות בשנית.

על מנת להימנע ממקרים כגון אלו ומהוצאה כספית גבוהה נדרשת לצרכי החלפת מכשירי החשמל הביתיים אשר יצאו מכלל שימוש כתוצאה מהפסקות חשמל, ירידות בזרם החשמל או פגיעת ברק בארון החשמל, עומדות לרשותכם מספר אפשרויות באמצעותן תוכלו להגן על מכשירי החשמל הביתיים שלכם.

אפשרויות אלו משלבות בין רכישת ביטוח מוצרי חשמל ביתיים לצד מספר פעולות מנע אותן תוכלו לבצע באופן ייזום בסביבת מגוריכם.

תקלות חשמל בחורף

פעולות מנע להגנה על המכשירים החשמליים בעת הפסקת חשמל ונזקי חורף

תוכלו להגן על המכשירים החשמליים בביתכם בעת הפסקת חשמל באמצעות מספר פעולות יזומות הכוללות בין היתר:

פעולות אלו אומנם לא יעניקו לכם כיסוי של 100% מפני הרס מוצרי החשמל הביתיים כתוצאה מפגיעת ברק ישירה בארון החשמל או כתוצאה מהפסקות חשמל מרובות וירידות מתח בזרם החשמל בתקופת החורף, אך הן בהחלט יאפשרו לכם לעשות כל שביכולותיכם על מנת להימנע מנזקים בלתי הפיכים למוצרי החשמל הביתיים בעת הפסקות החשמל המרובות המאפיינות את החורף הישראלי.

לקבלת הצעת מחיר לביטוח מוצרי חשמל
עלות תיקונים לקלקול מוצרי החשמל הבייתיים יכולה להגיע לסכומים גבוהים מאוד. הגיע הזמן להגן על מכשירי החשמל היקרים בביתכם באמצעות כתב השירות המוביל בישראל.

האם ביטוח דירה מכסה נזק למכשירי החשמל בבית?

במידה ויש לכם ביטוח דירה, רוב הסיכויים שתוכלו לקבל מחברת הביטוח פיצוי בעבור רוב הנזקים שנבעו מנזקי חורף. במסגרת פוליסת ביטוח תכולת דירה, ניתן לבטח את מכשירי החשמל הביתיים מנזקי טבע ונזקים לא צפויים.

ביטוח הדירה מכסה מקרים של נזקי הצפה ושיטפון ממקור חיצוני, רטיבות ופגיעת ברק במערכות החשמל אשר גרמו לעליית מתח ונזק למכשירי החשמל בבית וכד'. עם זאת, חשוב לדעת שהביטוח מכסה רק מקרים של נזק פתאומי ולא צפוי ולא מכסה נזקים שמקורם מבלאי.

במידה ולא הוכח שהמוצר החשמלי ניזוק באופן ישיר מהסופה, לא תוכלו לקבל פיצוי עבור תיקון מוצרי החשמל.

ביטוח מוצרי חשמל ביתיים – הפתרון הטוב ביותר לחורף הישראלי

חשוב להכיר שיש פתרון לכל הנזקים שמקורם בבלאי. "ביטוח מוצרי חשמל" הינו כתב שירות נפרד מפוליסת ביטוח הדירה

ביטוח למוצרי חשמל ביתיים מאפשר לכם ליהנות מכיסוי ביטוחי מורחב המיועד גם למקרים בהם מוצרי החשמל הביתיים התקלקלו כתוצאה מירידת זרם חשמלי, הפסקות חשמל מיידיות או יזומות, בלאי אלקטרוני במרכיבי המכשיר החשמלי וכדומה.

עשו לנו לייק:
שתפו את העמוד:

הרשמו לעדכוני הסוכנות!

הרשמו לחדשות הסוכנות ותשארו מעודכנים בכל מידע מקצועי חדש שיוצא.

דילוג לתוכן