ביטוח ספורט חורף

ביטוח ספורט חורף

שתפו את העמוד:

אין כמו התחושה של הרוח על הפנים בזמן שיורדים במדרון ההר עם מגלשי הסקי או הסנובורד עם זאת חשוב להכיר את הסכנות שיכולות לבוא במהלך חופשת הגלישה ולבטח את עצמכם בביטוח ספורט חורף. במאמר הבא תגלו טיפ שיכול לחסוך לכם המון כסף בכל הקשור לביטוח חופשת הסקי שלכם.

ביטוח נסיעות לחו"ל עם הרחבה לכיסוי ביטוח ספורט חורף אמור לא רק לדאוג לכם לפתרון של שפשופים ופציעות קלות במהלך הגלישה אלה גם למצבים קשים בהם יש צורך בניתוחי חירום, הטסה רפואית לארץ וכל העלויות הרפואיות הנלוות ועוד.

מדוע עלויות ביטוח ספורט חורף יקרות?

פציעות סקי הם שכיחות ביותר. המון גולשים מוצאים את עצמם בחדר המיון עם פציעות אורתופדיות קשות. ביטוח ספורט חורף הינו אחד מהסעיפים היקרים ביותר בפוליסת ביטוח נסיעות בעקבות סטטיסטיקת הפציעות הרבות. 

עד לאחרונה, כאשר משפחה הייתה מבקשת לרכוש כיסוי זה, היא הייתה מחוייבת רכוש ביטוח לכל תקופת החופשה וגם עבור ימים בהם לא הייתה באתר הגלישה.

איך ניתן לחסוך בהוצאות ביטוח גלישת סקי?

לאחר לחצים רבים מצד ציבור הנוסעים לחו"ל חברות ביטוח רבות ובניהן  פספורט קארד ביצעו שינוי בפוליסת ביטוח הנסיעות כך שמעתה ניתן לרכוש תקופת ביטוח יחסית ובהתאם לשהות בפועל באתר הסקי במקום לבטח את כל התקופה.

כך לדוגמה: אדם שנוסע לתקופה של 21 ימים לצרפת ומתכנן להיות רק כ-7 ימים באתר הסקי – יוכל מעתה לרכוש ביטוח ספורט חורף רק עבור הימים בהם גלש בפועל וכך לחסוך כסף רב.

הצעת מחיר לביטוח נסיעות עם ספורט חורף
אנו בסוכנות ביטוח אנגלמן ובניו בעלי ניסיון רב בתחום ביטוחי נסיעות לחו"ל ובטיולי סקי וסנובורד בפרט. פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר במחיר מנצח.

הרחבות מומלצות נוספות בביטוח חופשת סקי

מעבר לכיסוי של ביטוח ספורט חורף ישנם כיסויים נוספים שחשוב להכיר:

זהו אחד הכיסויים החשובים ביותר ואסור להסיר הרחבה זו מפוליסת הנסיעות המערבת ספורט חורף. כיסוי איתור וחילוץ מאפשר הוצאת משלחת חיפוש (לעיתים קרובות באמצעות מסוק) שתוכל לאתר את המבוטח במקרה של מפולת שלגים, אובדן הדרך כתוצאה מיציאה ממסלול הגלישה או במהלך טיפוס על הר ועוד.

לא לשכוח – ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ביטוח בריאות וכאשר אתם מבטחים את עצמכם חשוב לוודא שחברת הביטוח מכירה מצבים רפואיים קודמים כדי שלא תוחרג התביעה בשעת הצורך.

רצוי לרכוש ביטוח ברגע שרכשתם את כרטיס הטיסה. ביטוח זה מקנה לכם החזר הוצאות עבור כרטיס טיסה שבוטל אם מסיבה רפואית שלכם או של בן משפחה מדרגה ראשונה שמנע מכם לטוס.

לוקחים איתכם את הגו פרו? אין בעיה. ביטוח למצלמה מכסה אתכם בפני גניבה של מצלמה ומאפשר לכם החזר כספי במקרה בו נגנבה המצלמה. יש לזכור – רוב חברות הביטוח יבקשו אישור משטרה מקומי על אירוע הגניבה במידה ואתם רוצים לממש את הביטוח

אנו באנגלמן ביטוח בעלי ניסיון עתיר שנים בביטוח נסיעות לחו"ל, במידה ותרצו מידע נוסף נשמח לסייע לכם. אנחנו מאחלים לכם חופשת סקי נעימה ומהנה.

מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר לביטוח ספורט חורף

אנחנו תמיד זמינים כדי לעזור לך בצורה הטובה ביותר שאנחנו יכולים.

שתפו את העמוד:
ביטוח נסיעות לחו"ל - אנגלמן סוכנות לביטוח
ביטוח נסיעות לחו"ל - אנגלמן סוכנות לביטוח

ביטוח נסיעות לחו"ל אומנם נראה מוצר פשוט אך ההפך הוא הנכון. הביטוח מכסה הוצאות רפואיות בחו"ל, ביטוח כבודה, ביטוח צד ג' בחו"ל, ספורט אתגרי, ספורט חורף וכיסויים רבים אחרים וישנם הבדלים מהותיים בין חברות הביטוח השונות. פנו אלינו ונעזור לכם למצוא את הביטוח שיתאים עבורכם באופן אישי.

סוגי ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח חופשת סקי וסנובורד
בחופשת סקי וסנובורד חלים סיכונים רבים. יש לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל עם הרחבה לספורט חורף וכיסוים נוספים רלוונטיים. פנו אל המומחים שלנו לקבלת הצעה מותאמת אישית.
אנחנו איתך בכל העולם

סוכנות הביטוח אנגלמן מתחמה בענף ביטוח הנסיעות במשך עשרות שנים. צרו איתנו קשר בכל סוג של נסיעה ונמצא את הפתרון עבורכם.

ביטוח נסיעות בתקופת הקורונה

בעקבות מגפת הקורונה, חלק גדול מהכיסויים שהיו בעבר אינם ניתנים לרכישה באופן זמני

לאחרונה הושקה פוליסת ביטוח חדשה הכוללת כיסוים למגיפת הקורונה. הביטוח מושפע מגיל המבוטח ומדינת היעד. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לתמחור אישי.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת לביטוח נסיעות עם כיסוי קורונה השאירו פרטים:
שאלו אותנו על ביטוח נסיעות עם כיסוי קורונה לכיסוי מיטבי
דילוג לתוכן