ביטוח נכות מתאונה

ביטוח נכות מתאונה

שתפו את העמוד:

ביטוח נכות מתאונה הינו ביטוח המגן על המבוטח בפני מצבים של נכות כתוצאה מתאונה כלשהי בעבודה, בבית או מחוץ לבית. אם כתוצאה מתאונה נפסקו לאדם אחוזי נכות מביטוח לאומי, בכדי להפעיל את הביטוח הוא יאלץ לעבור וועדה של חברת הביטוח שתבחן את ממצאיה של הוועדה של ביטוח לאומי ותחליט מהם אחוזי הנכות הביטוחיים.

כאשר נגרם נזק גופני היוצר נכות, המשפחה יכולה להכנס למצוקה כלכלית גדולה עקב חוסר יכולת להשתכר באותה צורה כמו לפני התאונה. ביטוח זה נועד לתת פתרון מלא ומעל לתגמולי הביטוח הלאומי. למדו עוד במאמר הבא.

בשורות הבאות ריכזנו את כל המידע שצריך להכיר על ביטוח נכות מתאונה

אחוזי נכות – נכות צמיתה או נכות זמנית

כאשר נוצר מצב בו הוכר המבוטח כבעל אחוזי נכות, חלה השאלה – האם הנכות היא זמנית או נכות צמיתה? בכל פוליסת ביטוח יש את התנאים שלה. הקובע את אחוזי הנכות היא ועדה מיוחדת בביטוח הלאומי. כל פציעה שגרמה לנכות מסווגת באחוז קבוע מראש. 

לדוגמא: מגבלת תנועה קלה בעמוד השדרה הצווארי תסווג כ10 אחוזי נכות. ניתן לעניין ברשימת הליקויים הגופניים באתר הביטוח הלאומי.

כאשר הוועדה הרפואית בביטוח לאומי פסקה שהנכות היא נכות צמיתה (לכל החיים) ושנגרם לאדם פגיעה בפרנסה כתוצאה מהפציעה – היא מבצעת תחשיב שונה ומוגדל לפי תקנה 15 שעולה על חישוב האחוז שתואר מעלה.

קבלו הצעת מחיר לביטוח נכות מתאונה
אם אתם חוששים מתרחיש של נכות מתאונה שתגרום לאובדן יכולת פרנסה, חשוב שתכירו את פוליסת ביטוח נכות מתאונה.​ צרו קשר לקבלת הצעה מותאמת אישית.

מדוע רכישת ביטוח נכות מתאונה חשוב מאוד

אנשים שהופכים ברגע אחד ולא צפוי לנכים יכולים למצוא את עצמם בשוקת שבורה כלכלית. דרכי ההתמודדות וההוצאות שיכולות להיות לאדם נכה גדלות ומכבידות מאוד ולא תמיד ניתן למצוא מאגרים שיספקו תמיכה כלכלית באופן מידי. ההוצאות הן גם מידיות וחד פעמיות וגם לעיתים הוצאות קבועות חודשיות. 

כגון: התאמת הבית למצב החדש והגדלת הדלתות הפנימיות בבית, לעיתים התקנת מעלית בבית, החלפת הרכב ובמקרים קיצוניים מעבר מגורים. 

מטרת ביטוח נכות מתאונה היא לפצות את המבוטח ביום שהוא יהפוך לנכה ויצטרך להוציא הוצאות כספיות גבוהות. סכומי הביטוח ניתנים לרכישה עד 1,000,000 ₪ לכל אדם מגיל 18 ועד גיל 55. הביטוח תקף עד לגיל 75.

דוגמא של מקרה ביטוח:

להלן דוגמה למקרה ביטוחי: אדם שרכש ביטוח נכות מתאונה על סך של 500,000 ₪ והפך לנכה לצמיתות בשיעור של 40% יקבל פיצוי בגובה של 200,000 ₪. זה אומר שעדיין יישאר להיות מבוטח על יתרת סכום הביטוח בסך של 300,000 ₪.

מדוע סוכן ביטוח מיומן חשוב בביטוח נכות מתאונה

חשוב להבין כי במקרים של תביעת נכות מתאונה חברות הביטוח אינן ממהרות לשלם את הפיצוי ולעיתים אף מקשות ומבקשות אינספור מסמכים רפואיים והוכחות על מקרה התאונה. בנוסף, ישנו קושי בהגדרת התאונה (אירוע בלתי צפוי) ועוד מספר "טריקים" שהמבטחות מבצעות.

סוכנות אנגלמן ובניו יכולים לעזור מהניסיון הרב שנים ורב התביעות מהעבר. אנו אנגלמן ביטוחים יודעים בדיוק מה לדרוש מהמבוטח בעת קרות מקרה ביטוח על מנת שחברות הביטוח ישלמו לו את סכום הביטוח בזמן המהיר ביותר ובסכום הגבוה ביותר. מרגע שישנם את כל המסמכים חובת חברות הביטוח היא לשלם את הפיצוי בתוך 90 ימים.

לידיעתכם, ניתן להוסיף כיסוי זה גם לביטוח חיים קיימים בעלות מזערית יחסית או כחלק מביטוח תאונות אישיות. פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעה לביטוח נכות מתאונה.

מלאו את הטופס לקבלת הצעה לביטוח נכות מתאונה

אנחנו תמיד זמינים כדי לעזור לך בצורה הטובה ביותר שאנחנו יכולים.

שתפו את העמוד:
אנגלמן ובניו
אנגלמן ובניו

סוכנות הביטוח שלנו – אנגלמן ובניו סוכנות לביטוח קיימת משנת 1951. אנחנו מתמחים בביטוח חיים.

הצעה לביטוח נכות מתאונה
אם אתם חוששים מתרחיש של נכות מתאונה שתגרום לאובדן יכולת פרנסה, חשוב שתכירו את פוליסת ביטוח נכות מתאונה.
דילוג לתוכן