דרושים סוכני ביטוח

לסוכנות ביטוח דרושים סוכני ביטוח תותחים שמחפשים לבנות לעצמם הכנסה משמעותית במסגרת משרד המספק שירותי תמיכה מהמתקדמים בישראל

דרושים סוכני ביטוח

דרושים סוכני ביטוח בעל רשיון פנסיוני וכללי (אלמנטרי)

לסוכנות אנגלמן ובניו סוכנות לביטוח דרושים סוכני מכירות שיצטרפו לליגת העל שלנו. המשרד הוא מבין הסוכנויות המובילות והמוכרות בשרון ובעל ארסנל כלים מתקדמים לטובת סוכן הביטוח. אנחנו מחפשים סוכנים שכירים ועצמאיים, ספרו לנו מה אתם מחפשים.

תיאור המשרה: לסוכנות ביטוח באבן יהודה דרושים סוכני ביטוח וסוכנות ביטוח לעבודה על תיק הלקוחות ותיקי לקוחות חדשים. סוכנות ביטוח אנגלמן הינה משפחתית ובעלת מוניטין רחב שנים באזור השרון וברחבי הארץ וקיימת משנת 1951. את הסוכנות מנהל גדי אנגלמן. בנוסף בתפקיד יו"ר הסוכנות – יוסי אנגלמן המכהן כסגן נשיא בלשכת סוכנות הביטוח ובעל שנים רבות של עשיה והיכרות עם ציבור הסוכנים. נשמח אם תצטרפו לצוות המנצח שלנו.

בעיניים שלנו סוכן הביטוח הוא המגן ועמוד התווך של המשפחה בכל הנוגע להגנה הביטוחית. הציבור בישראל מאס בחברות הביטוח הישירות. סוכן הביטוח הינו גורם מקצועי, ישר ואמין שרואה בחובתו לתת למבוטח את הפתרונות הטובים ביותר בשבילו, כל זאת תחת תחושה של שליחות ואהבה למקצוע.

אם את/ה רואה את התמונה כמונו את/ה מוזמן לפנות אלינו ולהגיש מועמדות.

תיאור התפקיד

דרישות התפקיד

מסגרת המשרה

סוכני הביטוח שלנו נהנים מבית סוכן אינטימי וידידותי עם צוות תמיכה מהמקצועי בארץ.

למשלוח קורות חיים

דילוג לתוכן