ביטוח משרד

ביטוח משרדים

שתפו את העמוד:

הפעילות העסקית של משרדים מחזיקה סיכונים. מהי הדרך הנכונה לרכישת ביטוח משרדים ואילו כיסויים חשוב לבטח? כל זאת תוכלו לקרוא במאמר הבא.

תוכלו ללחוץ על אחד הנושאים לגישה מהירה:

הסיכונים שקייימים כיום בעסקים העובדים במשרדים

העבודה המשרדית היא הבסיס לכל עסק כיום. יש עסקים שכל הוויתם היא עבודת המשרד כמו עריכת דין, ראיית חשבון ומתן שירותי משרד ללקוחות שונים. ויש עסקים שעבודת המשרד היא נדבך שבעזרתו העסק מתנהל, כמו עבודת משרד במקום טיפולי, רפואת שיניים וכדומה. כמו כן, ניתן לראות כיום בניינים שלמים שבהם יש משרדים רבים או בניין שבו יושב משרד אחד או שניים. המשותף לכל המשרדים יחד הוא מבנה המשרד, תכולתו, האנשים שעובדים בו והאנשים שמגיעים אליו.

ביטוח משרדים

כל משרד נמצא במבנה כלשהו וכמו כל מבנה, גם למבני משרדים עלולים להתרחש מקרים המסכנים את שלמות המבנה. כך למשל, התלקחות של בלוני גז, עלולה לגרום לשריפה של הבניין. רעידת אדמה עלולה לגרום לקריסה של חלקים מקירות הבניין, במיוחד אם מדובר בבניין ישן. ודוגמא מאוד נפוצה שעלולה להתרחש בבניינים היא רטיבות של קירות חיצוניים המשפיעים גם על חוץ הבניין וגם על הקירות הפנימיים.

סיכונים נוספים ולא פחות חשובים הם סיכונים הפוגעים בתכולת המשרד. משרדים מכילים כיום ציוד חשוב כמו מחשבים, שולחנות מעץ, ארונות לאחסון קלסרים, מדפסות, מכשירי גריסה ועוד. מדובר על ציוד יקר שבעת הצפה או שריפה עלול להיחרב והשלמה שלו עולה כסף רב ומשביתה את המשרד עד השלמת הציוד. כמו כן, משרדים משתמשים במחשבים ומכניסים להם מידע רב שחשוב לפעילות העסק, מצבים שבהם המחשב ניזוק עלולים להיות חמורים ויהיה עלינו לבצע השלמה של החומר שעשויה לעלות כסף רב.

מעבר לסיכוני המבנה ותכולתו, קיימים גם סיכונים לאנשים הפוקדים את המשרד. אלו יכולים להיות העובדים או אנשים שמגיעים לקבל שירות. על פניו, עבודה משרדית נראית כעבודה ללא סיכונים עבור האדם, אך גם בה קיימים סיכונים שמאפשרים לעובד או לאדם המקבל שירות לתבוע את בעל המשרד. כך לדוגמא, כיסא תמים עלול בהזזה שלו ליפול על אצבעות הרגליים ולגרום לשבר, עבודה עם מכונת גריסה בצורה לא נכונה עלולה לגרום לאדם לפצע חמור באצבעות ואם המשרד נמצא בקומה הראשונה או השניה ואתם נוהגים לעלות במדרגות, מעידה היא דבר שבהחלט עלול לקרות לכל אחד.

הצעת מחיר לביטוח משרדים
ביטוח משרד מאפשר לכם שקט נפשי והגנה על העסק במקרים של נזקים בלתי צפויים כמו שריפה, נזקי טבע, נזקים לצד ג' ונזקים לעובדים. קבלו הצעה עוד היום מצוות המומחים שלנו.

כיסויים מומלצים עבור פוליסת ביטוח משרדים

להלן רשימה של הכיסויים המרכזיים של משרדים:

כיסוי מבנה המשרד

כיסוי מבנה הוא כיסוי שניתן להוסיף לביטוח למשרד והוא מאפשר לבעל המשרד לקבל פיצוי כספי במצבים בהם קרה נזק למבנה כתוצאה מהצפה, שריפה, רעידות אדמה ועוד נזקי טבע מגוונים. בעל המשרד יוכל להשתמש בכספי הביטוח על מנת לממן את התיקון.

ביטוח תכולת המשרד

כמו שאמרנו, תכולת המשרד היא דבר יקר והיא זו שמאפשרת לעסק לפעול. תחת הגדרת תכולת המשרד נמצא כל הריהוט של העסק, מכשירי חשמל, ציוד משרדי וכמובן שגם מערכות המחשוב והתקשורת.

במצבים שבהם תכולת המשרד ניזוקה כתוצאה משריפה, הצפה ונזקי טבע שונים, תוכלו להפעיל כיסוי זה ולהשתמש בכספי הביטוח על מנת לקנות ציוד חדש.

ביטוח תכולת משרד

ביטוח צד שלישי

כשמדברים על סעיף ביטוח צד ג' לעסק בעל משרד, למעשה מדברים על בניינים שכנים או אנשים שניזוקו כתוצאה מסיכון מסוים שקרה במשרד שלכם. כך לדוגמא, אם פרצה שריפה אצלכם שגרמה לבניין השכן לנזק או שאנשים בבניין השכן שאפו את העשן ונגרם להם נזק, כיסוי זה יכסה את הטיפול הרפואי שיקבל האדם או השיפוץ שעליכם לבצע עבור הבניין שניזוק.

בנוסף, ביטוח צד ג' למשרד מכסה מקרים של פציעת לקוחות או ספקים אשר באים לבקר במשרדכם. חשוב לדעת – במידה והעסק שלכם מבצע עבודות מחוץ לכתובת המשרד, יש לבצע הרחבה של הפוליסה לכיסוי בכל שטח ישראל.

ביטוח חבות מעבידים לפציעות עובדי המשרד

כמו שכבר אמרנו, עובדי המשרד חשופים לפציעות כמו בכל עבודה אחרת. פציעה של עובד במשרד עלולה לגרור עימה תביעה כנגד בעל המשרד בנוסף או בנפרד לתביעה פציעת עובדים בביטוח לאומי. כאשר יש לכם כיסוי חבות מעבידים, אתם יכולים להיות מוגנים בכל הקשור לפציעות עבודה.

ביטוח סייבר ונזקים במערכות המחשוב

מדובר על אחד הכיסויים החשובים ביותר שקיימים. רוב המשרדים כיום משתמשים במחשבים והם מכילים חומר רב, לעיתים גם סודי. ביטוח סייבר יאפשר לכם להשתמש בכספי הביטוח על מנת לתקן נזקים שקרו במחשב ולשחזר חומרים חשובים במידה והמחשבים שלכם נחשפו לוירוס, ריגול וגניבת מידע עסקי באמצעות סוסים טורויאנים ועוד. 

בנוסף, כאשר מתרחשת חדירה למערכות המחשוב של המשרד עלול להגרם גניבת מידע של לקוחות או ספקים, דבר העלול להוביל לתביעות מצד לקוחות ונזקי מוניטין לחברה. ביטוח סייבר לוקח בחשבון את כל הנזקים הללו ועוד.

ביטוח סייבר למשרדים

כיצד בוחרים ביטוח למשרד?

אם אתם בעלי משרד, חשוב שתדעו כי פעמים רבות בחוזה השכירות שלכם קיימת דרישה להפעיל ביטוח. על מנת שתוכלו להתאים עבורכם ביטוח משרד המדויק לצרכים ולחוזה השכירות שלכם, מומלץ לגשת לסוכן ביטוח מיומן בענף ביטוחי העסקים שיודע איך לקרוא חוזה שכירות ולהתאים אליו את הכיסויים הנדרשים לפי אישורי קיום הביטוח. פנו עוד היום לסוכני הביטוח המקצוענים של סוכנות הביטוח אנגלמן ובניו. אנו נתאים עבורכם ביטוח משרד מדויק ומשתלם.

מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר לביטוח משרדים

אנחנו תמיד זמינים כדי לעזור לך בצורה הטובה ביותר שאנחנו יכולים.

שתפו את העמוד:
תמונה של ביטוח עסק - סוכנות ביטוח אנגלמן
ביטוח עסק - סוכנות ביטוח אנגלמן

ביטוח לעסק עושים רק אצל המומחים. סוכנות הביטוח שלנו – אנגלמן ובניו סוכנות לביטוח קיימת משנת 1951 ובעלת ניסיון רב בביטוח עסקים. אנחנו מתמחים בכל סוגי הביטוחים העיסקיים - ביטוח למבנה ותכולת העסק, צד שלישי, חבות מעבידים, אחריות מקצועית, ביטוח עבודות קבלניות, ביטוח סייבר, חבות המוצר ועוד.

ביטוח משרדים
ביטוח משרד מאפשר לכם שקט נפשי והגנה על העסק במקרים של נזקים בלתי צפויים כמו שריפה, נזקי טבע, נזקים לצד ג' ונזקים לעובדים. קבלו הצעה עוד היום מצוות המומחים שלנו.
דילוג לתוכן