ביטוח נסיעות לג'מייקה

ביטוח נסיעות לג'מייקה

שתפו את העמוד:

ג'מייקה היא אי בים הקריבי המציע יעד מרהיב הכולל חופים מדהימים, ים עם מים בגוון טורקיז, אווירה שמחה ואקזוטית ובקיצור, נופש אמיתי ללב ולנשמה. מאמר זה הינו סקירה על טיול בג'מייקה והרחבה על ביטוח נסיעות לאזור זה.

תוכן עניינים - לחצו על רשימת נושאי המאמר לגישה מהירה

ביטוח לטיול בג'מייקה

טיול לג'מייקה מציע שילוב תוסס של הטבע במיטבו, חוויות תרבותיות ורגיעה. את הטיול כדאי להתחיל במפרץ מונטגו, שם תוכלו ליהנות מהחופים הבתוליים של דוקטור'ס קייב ביץ' או מההרפתקה של שנורקלים וצלילה בפארק הימי של מונטגו ביי. לחוויה ייחודית שלא רואים בכל מקום, בקרו בלגונה הזוהרת בפאלמות', שבה המים זוהרים עקב מיקרואורגניזמים ביולוגיים.

ביטוח טיול לקינגסטון

בעיירת הנופש נגריל המפורסמת בחופיה, תוכלו להירגע על החולות האבקתיים ולטבול במי הטורקיז היפים. ואם אתם כבר נמצאים באזור, מומלץ לא להחמיץ את השקיעות עוצרות הנשימה ב-Rick's Cafe, שם תוכלו גם לצפות בצוללני צוקים נועזים. ואם אתם אוהבים חיות בר, תוכלו לצפות בהם באופן חופשי בשמורת הדקל המלכותית שנמצאת באזור זה.

יעד נוסף שחובה לבקר בו הוא אוצ'ו ריוס, המציע אטרקציות כמו מפלי נהר דאנס, שבהם ניתן לטפס על המפל המדורג והר מיסטיק, המציע נסיעה במזחלת דרך יער הגשם. כמו כן, כדאי לבקר בתופעת הטבע החור הכחול, סדרה של בולענים מאבן גיר טבעית, המספקים מקום מרענן לשחייה ולקפיצה בין הצוקים.

ואם אתם רוצים לחוות קצת מעיר הבירה, זה הזמן להגיע לעיר קינגסטון שהיא מרכז תרבותי עשיר בפני עצמו. תוכלו לבקר במוזיאון בוב מארלי וללמוד על החיים והמוזיקה של אגדת הרגאיי. כמו כן, תוכלו להגיע אל הגלריה הלאומית של ג'מייקה המציגה אוסף מרשים של אמנות ג'מייקנית ייחודית. וחשוב מאוד בעיר הבירה לא לפספס את השווקים ההומים המציעים את המאכלים הג'מייקנים המסורתיים.

עוד מקום נהדר לבקר בו הם ההרים הכחולים בהם תצפו בנוף משגע ותוכלו לבקר במטעי הקפה. אזור זה מושלם לאוהבי טבע ולאלו המחפשים לחוות את קפה בלו מאונטיין המפורסם של ג'מייקה.

ואם אתם בעד חוויות בלתי רגילות, בקרו בחוף האוצר של החוף הדרומי, הידוע באווירה הנינוחה וביוזמות התיירות הקהילתיות שלו. כאן תוכלו לתקשר עם דייגים מקומיים, ליהנות מסעודה נעימה ולשבת מול הנהר השחור ומפלי YS.

בין אם אתם מחפשים הרפתקאות, תרבות או רגיעה, ג'מייקה מציעה מגוון של פעילויות שיהפכו את הטיול שלכם לבלתי נשכח.

הצעת מחיר לביטוח נסיעות לג'מייקה
הפעילויות שניתן לעשות בג'מייקה וקינגסטון הן כמעט לא מוגבלות. כדאי מאוד לדאוג לבטח את את הנסיעה בביטוח מותאם לפעילויות שאתם מתכננים ובהתאם להרחבות הרלוונטיות של פוליסת הנסיעות.

ממה כדאי להיזהר כשאתם מטיילים בג'מייקה?

נסיעה לג'מייקה היא חוויה מענגת, אבל כמו כל יעד, חשוב להיות מודעים לאתגרים פוטנציאליים כדי להבטיח טיול חלק ומהנה.

תופעת הכייסות לא פוסחת על ג'מייקה ולמעשה היא מאוד נפוצה באזורים כמו עיר הבירה קינגסטון והעיר מונטגו ביי ששם שיעורי הפשיעה גבוהים יותר. חשוב מאוד במהלך טיול להישאר באזורי תיירות מוכרים, להימנע מלטייל לבד בשעות הלילה המאוחרות ולדאוג להרחבות ביטוח השומרות על חפצים יקרי ערך כמו טלפון, מחשב, טאבלט וכדומה.

מעבר לכך, ג'מייקה ידועה באקלים הטרופי שלה והיא מאוד מושפעת משינויים קיצוניים במזג האוויר וממצבים של סכנות טבע כמו הוריקנים וגשמים עזים בחודשים יוני עד נובמבר. אם אתם יוצאים לטיול בטבע הפראי של ג'מייקה, חשוב מאוד להתעדכן בתחזיות מזג האוויר, להקשיב לאזהרות מקומיות וגם לדאוג לביטוח נסיעות מקיף הכולל השתתפות מלאה בהוצאות רפואיות בחירום אשר תקפות גם במצבים שבהם אתם נמצאים בזמן טיול וזקוקים לחילוץ דחוף.

מי שמתכוון לנהוג בג'מייקה, חייב לדעת שתרבות הנהיגה במקום הינה אגרסיבית מהמוכר לנו בארץ. מעבר לכך, הכבישים צרים ותנאי הנהיגה לא תמיד צפויים. מצבים של תאונות הם חלק מהשגרה של המקום ולכן חשוב מאוד לדאוג לפוליסת ביטוח נסיעות לג'מייקה הכוללת גם הרחבה לביטוח השכרת רכב, לכל מצב שחלילה עשוי להתרחש.

ומה באשר לנושא הבריאות? חשוב לדעת שביטוחי הבריאות שקיימים לכם בארץ אינם תקפים כשאתם נוסעים לג'מייקה ואם חלילה תזדקקו לשירותי בריאות, הם יעלו לכם כסף רב. במקום זאת, עשו ביטוח נסיעות לקינגסטון הכולל ביטוח בריאות שיאפשר לכם לקבל טיפול רפואי בעת הצורך.

ולצוללנים מבניכם שרוצים להנות מאתרי הצלילה הייחודיים בים הטורקיז של ג'מייקה, אל תצאו לצלילה ללא ביטוח נסיעות שיש בו כיסוי בגין פציעות ספורט אתגרי.

ביטוח נסיעות לטירנה
פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר לביטוח הטיול שלכם בג'מייקה. הצוות שלנו ידע להתאים לכם את ביטוח הנסיעות הנכון ביותר עבורכם.

ביטוח נסיעות לחו"ל לג'מייקה שמותאם אליכם

אז אם בקרוב אתם נוסעים להנות באי המרהיב הזה, אל תשכחו לדאוג לכיסוי ביטוחי נאות ומותאם לפעילויות שתהנו מהן בטיול. אנו בסוכנות הביטוח אנגלמן ובניו נשמח לסייע לכם בהתאמת ביטוח נסיעות שישמור עליכם לאורך כל הטיול.

מלאו את הטופס לקבלת הצעת מחיר לביטוח נסיעות לג'מייקה

אנחנו תמיד זמינים כדי לעזור לך בצורה הטובה ביותר שאנחנו יכולים.

שתפו את העמוד:
תמונה של ביטוח נסיעות לחו"ל - אנגלמן סוכנות לביטוח
ביטוח נסיעות לחו"ל - אנגלמן סוכנות לביטוח

ביטוח נסיעות לחו"ל אומנם נראה מוצר פשוט אך ההפך הוא הנכון. הביטוח מכסה הוצאות רפואיות בחו"ל, ביטוח כבודה, ביטוח צד ג' בחו"ל, ספורט אתגרי, ספורט חורף וכיסויים רבים אחרים וישנם הבדלים מהותיים בין חברות הביטוח השונות. פנו אלינו ונעזור לכם למצוא את הביטוח שיתאים עבורכם באופן אישי.

סוגי ביטוח נסיעות לחו"ל
ביטוח לג'מייקה
הפעילויות שניתן לעשות בג'מייקה וקינגסטון בפרט הן כמעט לא מוגבלות. חשוב שתדאגו מראש לבטח את עצמכם בביטוח מותאם לפעילויות שאתם מתכננים ובהתאם להרחבות הרלוונטיות של פוליסת הנסיעות.
אנחנו איתך בכל העולם

סוכנות הביטוח אנגלמן מתחמה בענף ביטוח הנסיעות במשך עשרות שנים. צרו איתנו קשר בכל סוג של נסיעה ונמצא את הפתרון עבורכם.

ביטוח נסיעות בתקופת הקורונה

בעקבות מגפת הקורונה, חלק גדול מהכיסויים שהיו בעבר אינם ניתנים לרכישה באופן זמני

לאחרונה הושקה פוליסת ביטוח חדשה הכוללת כיסוים למגיפת הקורונה. הביטוח מושפע מגיל המבוטח ומדינת היעד. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו לתמחור אישי.

לקבלת הצעת מחיר משתלמת לביטוח נסיעות עם כיסוי קורונה השאירו פרטים:
שאלו אותנו על ביטוח נסיעות עם כיסוי קורונה לכיסוי מיטבי
דילוג לתוכן